You are here

Sea Cabin 227 B

1300 Ocean Blvd.
29451 Isle of Palms , SC
United States
32° 47' 8.3112" N, 79° 47' 12.3324" W
South Carolina US

Area Location Wrapper

Location:

Oceanfront

Beds Wrapper

Bedrooms: 1
Bathrooms: 1

Capacity Wrapper

Capacity: 4
Bed Sizes: 
1 Queen, 1 Sofa Bed
Call to Book Request info
Guest Reviews:
3.9692
3.9692 (35 Reviews )

Availability

Key
#Night Available#Night Unavailable#Arrive Only#Depart Only
December 2018
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
January 2019
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
February 2019
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
 
March 2019
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
April 2019
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
May 2019
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
June 2019
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
July 2019
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
August 2019
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
September 2019
SuMoTuWeThFrSa
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
October 2019
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
November 2019
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
December 2019
SuMoTuWeThFrSa
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
January 2020
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
February 2020
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
March 2020
SuMoTuWeThFrSa
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 

Map

Get Directions

Amenities

Living

  • Central Heat & Air
  • Iron & Ironing Board
  • Laundry Facility
  • Linens
  • Sleeper Sofa
  • No Smoking

Outdoor

  • Balcony
  • Community Charcoal Grill
  • Private Fishing Pier
  • Shared Swimming Pool

Description

Rating: DELUXE

Renovated July 2018! Gorgeous new tiled bathroom. Professionally decorated brand new kitchen design with stainless steel appliances and soft close drawers and cabinet doors. Relax and Enjoy your coffee on the private balcony with the newly installed composite decking. This upgraded one bedroom oceanfront condo on the second floor sleeps four comfortably.The newly remodeled kitchen is fully equipped kitchen with full size stove, fridge with ice maker, and dishwasher. The living room has a perfect spot to use as a desk with a 40" Flat screen TV & Blue-ray DVD player and Free wireless internet. Plenty of room in the built in mirrored bedroom closet for all of your vacation clothing Queen size bed in the bedroom with flat screen TV in bedroom. And don't forget the Beautiful flooring throughout! Free internet access. Access to beach/fishing pier/community pool/complex laundry facility. 490 square feet. No Smoking in unit or on the Balcony. Linens Included.

Vehicle Capacity: 1

Reviews

Island Stay

Reviewed on 2018-10-29 by Unknown of Tazewell, TN United States
Updated on 2018-10-29
Review of stay from 2018-10-22 to 2018-10-25
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
We had a great time. The property had been updated. Love the area.

Sea Cabins

Reviewed on 2018-10-26 by Charles A. of , United States
Updated on 2018-10-26
Review of stay from 2018-09-30 to 2018-10-07
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
We truly enjoy our frequent visits to the Isle of Palms. We always stay at the Sea Cabins as they are typically well maintained and offer convenient amenities and easy access to the beach, fishing pier, restaurants and the city of Charleston. The only issues we encountered we're other guests not following the rules for the pier of 2 poles per person. We were unable to fish due to a couple of people using six and eight rods monopolizing the pier. Our accomodations were comfortable however there was an odor from the AC system. The filters were dirty and the evaporator coil needs cleaning.

Hurricane Florence

Reviewed on 2018-09-18 by Bill Y. of , United States
Updated on 2018-09-18
Review of stay from 2018-09-09 to 2018-09-16
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
We love IOP and were looking forward to coming down since it had been several years that we had visited. Hurricane Florence different plans for us! We arrived on Sunday afternoon and evacuated on Monday afternoon around 4:30 pm. For the time that we were there, the Condo was absolutely beautiful. It was very clean, modern and up-to-date. We are definitely coming back but will be visiting in early to mid May.

Two nights on the Beach

Reviewed on 2018-08-26 by Wayne F. of Cameron, NC United States
Updated on 2018-08-26
Review of stay from 2018-08-03 to 2018-08-05
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
It was everything I expected, I just wish I had arrived at check in time of 4:00 pm instead of 8:00 pm. The after hours lock box worked out great to get access to the condo. The price was a little over what I budgeted for a weekend stay but compared to a Hotel room with fewer accommodations it was worth the extra money spent. The condo and parking were right on the beach. Restaurants and shopping were walking distance. It was a great weekend stay.

Enjoyed the room

Reviewed on 2018-08-28 by Unknown of Taylors , SC United States
Updated on 2018-08-28
Review of stay from 2018-08-08 to 2018-08-12
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
Our room was very nice and recently updated. Pretty good view from the balcony.

Great Weekend Getaway!

Reviewed on 2018-09-11 by Perry C. of Simpsonville, SC United States
Updated on 2018-09-11
Review of stay from 2018-09-07 to 2018-09-09
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
If you are looking for a place that's right on the ocean with a small walk to the beach and swimming pool, this is the place. This Condo was very nice and the staff at Island Realty will go above and beyond to make sure your stay is great!

Nice, but....

Reviewed on 2017-09-30 by Robert G. of Fayetteville, GA United States
Updated on 2017-10-02
Review of stay from 2017-09-18 to 2017-09-21
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
The highlight here is location and that can't be beat! That having been said, the "but" nearly outweighs it.The condo complex is aging and not maintained to the standard that the rents imply. Specifically, the picture of the unit we rented 227B,is much nicer than the reality. Paint was peeling in the bathroom and mold was evident there as well. The light fixture in the hallway hangs by a thread; cable wires snake over the floor going room to room; and the housekeeping service (that you actually pay separately for) is at a bare minimum. And all this for a rate equal to almost any 2-3 star hotel. Unless you actually plan to use the kitchen appliances and cook dinner every night, I'd suggest you look for other options.
Manager response on 2017-10-02 - Response from Island Realty
Island Realty would like to thank you for taking the time to send us your experience. Island Realty would like you to know that we have a full staff available for you to be able to reach out to during your stay for any issues you have . It is regrettable that you did not reach out to one of our staff so that we could help you with these complaints. Please feel free to reach out anytime so that we may be able to assist you. We hope to see you again for a better experience.

Family fun

Reviewed on 2017-07-25 by David C. of Travelers Rest, SC United States
Updated on 2017-07-25
Review of stay from 2017-07-13 to 2017-07-16
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
It was easy to get to as you drive on to the island. Right on the beach. Close to shops, restaurants, and grocery store. Would stay here again.

Fantastic!

Reviewed on 2017-10-07 by Unknown of Dover, PA United States
Updated on 2017-10-07
Review of stay from 2017-09-28 to 2017-10-01
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
Cute, clean & comfy with everything we needed. Nice view & quick access to beach & pool. Balcony chairs awkward & 4 pm check in time too late. That said, we loved it and had a great time. Very happy with the whole experience and staff.

TV Cable Hazard

Reviewed on 2018-01-29 by Unknown of Greenwood, SC United States
Updated on 2018-01-29
Review of stay from 2018-01-25 to 2018-01-27
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
While the condo was in fair condition, exposed cable running in plain sight on the floor and under doors was laughable to a nuisance to a potential tripping hazard.
Manager response on 2018-01-29 - Response from Island Realty
Thank you for taking the time to send us a review. Thank you for this suggestion. Island Realty will share this with the owner. Guests opinions are very important to us. With our guest opinion we can improve our service.

Great Location

Reviewed on 2018-05-22 by Unknown of Malvern, PA United States
Updated on 2018-05-22
Review of stay from 2018-05-04 to 2018-05-06
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
Clean, comfortable, and everything we needed for a nice getaway. Nothing extremely luxurious, but definitely not a bad place to stay. Would definitely come back for another stay.

Good location

Reviewed on 2018-06-10 by David J. of Mascot, TN United States
Updated on 2018-06-10
Review of stay from 2018-05-22 to 2018-05-25
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
Adequate accommodations. Like previous reviews, the cable running on the floor from the living room to the bedroom is a bit tacky and a tripping hazard.

We love Isle of Palms

Reviewed on 2018-07-03 by Susan H. of Lexingtom, SC United States
Updated on 2018-07-03
Review of stay from 2018-06-28 to 2018-07-01
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
Sea Cabins are small and quaint. The pool and ocean view is amazing. Our unit was clean and bright. It smelled like mildew and we immediately noticed wet spots in the ceiling net the air vents and there was also water damage in the bathroom walls. The balcony carpet was gross and needs to be changed. The couch was super comfy and the quilts on the beds were perfect!

Great time, but cabin could use a few cheaper updates

Reviewed on 2016-04-03 by Amy G. of Richfield, WI United States
Updated on 2016-05-10
Review of stay from 2016-03-29 to 2016-04-01
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
Had a great time. Sea cabins are at a great location with very easy access to the pool and beach. Our cabin was nice, but could use a few cheaper updates. Need new cushions for the patio chairs....they were all ripped and gross. The rug in the living area was dirty, even after vaccuuming (pictures didn't show a rug). Water pressure in the shower was basically a drip. Couple dishes (specifically some pans) were old and gross. Don't think I would have cooked a full dinner. These are all pretty minor, but would defintely make a better first impression. Overall location was great. Concierge was helpful in restaurant recommendations.
Manager response on 2016-05-10 - Response from Island Realty
Thank you for taking the time to send us a review! We will take this information directly to our owners. Your feedback is valuable. We hope to see you again next year!

great little place byl; the beach

Reviewed on 2016-08-22 by Charlene R. of , United States
Updated on 2016-08-22
Review of stay from 2016-08-13 to 2016-08-20
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
we've stayed at sea cabins about 10 times over the years. always satisfied.
unit b227, however, has a FULL sized bed, NOT a queen. we need to find a 2nd floor unit next year with a true queen

Great convient place to stay

Reviewed on 2016-06-07 by Darlene B. of Battle Creek, MI United States
Updated on 2016-06-07
Review of stay from 2016-05-30 to 2016-06-05
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
Easily accessible property could use a little attention to details no bag in vacuume or I would have swept the carpet which really needs to be removed stained and continuely sheds cord for tv goes across the doorway in bathroom not secure causing tripping loved the grounds and location

Amazing!

Reviewed on 2016-06-14 by Josh D. of Rock Hill, SC United States
Updated on 2016-06-16
Review of stay from 2016-06-05 to 2016-06-12
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
Let's just say I'm going back next year. :)

The condo was very nice and comfy. Best experience I've ever had from a vacation home!
Manager response on 2016-06-16 - Response from Island Realty
What a fantastic thing to say! We are so glad that you had such a lovely time at the Sea Cabins! Look forward to seeing you again next year!

My week at the Isle of Palms

Reviewed on 2016-08-21 by Tommy W. of Lexington, SC United States
Updated on 2016-08-23
Review of stay from 2016-07-29 to 2016-08-05
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
Rental property was extremely nice and convenient to everything we needed. Will make this a yearly trip.
Manager response on 2016-08-23 - Response from Island Realty
Island Realty is so glad to hear that you had such a lovely trip! We are delighted that you will be making this a yearly excursion. We look forward to seeing you again the next time you come to the Isle of Palms.

Great week at IOP!

Reviewed on 2016-07-11 by Unknown of Woodbridge, VA United States
Updated on 2016-07-12
Review of stay from 2016-07-03 to 2016-07-10
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
We had a great time at the beach. The sea cabins are in great spot right on the beach and close to most of the restaurants. I would recommend staying here but choose your cabin wisely as they are all different. Overall we were happy with our room but could use a few changes. The curtains and mini blinds don't block the light from the outside so I would suggest the owners get room darkening shades. I travel with my own pillows thankfully because those provided were so flat and small. The bath towels were nice but the tub faucets needed to be cleaned better. There is no space in the kitchen cabinets for food. We ate the following restaurants and recommend them all: Acme lowcountry kitchen, Banana cabana, Coconut Joes, Morgan Creek Grill, and Boathouse. We also went to Shem Creek a few times to kayak and ate at Vickery's and RB's. A cute coffee breakfast place near the creek is Vintage coffee cafe. There's a place right down the street from there to put in a boat or kayak. Isle of Palms marina is a great spot to eat, boat etc. It was also nice to bike ride on the beach. Charleston is not far and worth going to for the day. We hope to go back in the fall but will try another cabin or condo.
Manager response on 2016-07-12 - Response from Island Realty
Thank you for taking the time to send us such a great review! We are so delighted that you had such a great time at the Sea Cabins. Thank you for your suggestions we are always looking for ways to improve. Each of our units are individually owned and our owners value their guests opinions. We hope that you will come back and see us the next time you come to Isle of Palms.

Vacation in Sea Cabin 227B

Reviewed on 2016-09-02 by Lori F. of columbus, MI United States of America
Updated on 2016-09-05
Review of stay from 2016-08-06 to 2016-08-13
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
The cabin was very clean and well kept. The property was very well maintained. The pool and laundry area was also well maintained. Thoroughly enjoyed my stay. This is the 4th or 5th time we have stayed at the Sea Cabins and our experience has always been very positive! We'll be back next year!
Manager response on 2016-09-05 - Response from Island Realty
Island Realty is so pleased you have been coming to visit us for so long! Thank you for taking the time to send us such a great review. We look forward to the next time you come to the Sea Cabins on the Isle of Palms!

Sea Cabin 227

Reviewed on 2016-09-14 by Unknown of Mills River, NC United States
Updated on 2016-09-16
Review of stay from 2016-08-25 to 2016-08-29
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
A perfect size for a couple. Great location. You are only allowed 1 parking pass. The couch was filthy. But the rest of the furnishings was decent.
Manager response on 2016-09-16 - Response from Island Realty
Thank you for taking the time to send us a review. Island Realty would like you to know that we do have a full staff that can help when you run into issues like the couch. Please feel free to call us to help rectify any issues that you have during your stay. We hope to see you again next time you are on the Isle of Palms.

Great View but Bad Interior

Reviewed on 2016-10-16 by Unknown of , United States
Updated on 2016-10-27
Review of stay from 2016-10-11 to 2016-10-13
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
Beuatiful view, but here were the issues black mold on ceiling, stove dirty, air filter filthy, place needs a good cleaning
Manager response on 2016-10-27 - Response from Island Realty
Thank you for taking the time to send us a review Island Realty and the owner of this property are so pleased that you had such a lovely time. We would like to thank you for your suggestions. WE have scheduled this unit for an annual deep clean. Guest feedback is very important to us; it is how we improve our service. We look forward to the next time you visit Island Realty on the Isle of Palms!

Oceanfront room

Reviewed on 2016-10-03 by Unknown of Charlotte, NC United States
Updated on 2016-10-26
Review of stay from 2016-09-28 to 2016-10-01
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
The room stunk really bad. The couch was dirty. The living room rug was dirty. 227B needs upgrades really bad.
Manager response on 2016-10-26 - Response from Island Realty
Thank you for taking the time to let us know your experience. Island Realty would like you to know that we have a full staff available for you to call on during your stay for the things that you mentioned. Please feel free to reach out to our staff at anytime while you are staying with Island Realty so we can help you address any complaints you may have. We would like to invite you back again for a more enjoyable stay next time!

Carolina Vaca

Reviewed on 2017-04-14 by Unknown of , United States
Updated on 2017-04-14
Review of stay from 2017-04-02 to 2017-04-08
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
Location is excellent. Very short walk to the beach. Excellent walking beach. Walking distance to more than a few dining options.
One drawback is that there is no elevator.
Coming in on a Sunday night in the pitch black--had a lot of difficulty finding our unit(name and A-B-C should be illuminated somehow).
When we tried to call office for help, office was closed at 5pm, and it said emergency number was disconnected. Would suggest reviewing access to off- hour help.

It was awesome

Reviewed on 2017-03-19 by Unknown of Charlotte, NC United States
Updated on 2017-03-21
Review of stay from 2017-03-13 to 2017-03-17
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
The place was great and the staff friendly. There were some minor issues with the plumbing in the cabin - toilet overflowed once a day and the sinks backed up. Other than that, great experience! The area could use a better and more convenient breakfast place and espresso place nearby. They'd make a kill in'.
Manager response on 2017-03-21 - Response from Island Realty
Thank you for taking the time to let us know your experience. Island Realty would like you to know that we have a full staff available for you to call on during your stay for many of the things that you mentioned. Please feel free to reach out to our staff at anytime while you are staying with Island Realty so we can help you address any complaints you may have. We hope you had the chance to visit the many restaurants that do serve breakfast and The Refuge in the Harris Teeter parking lot is a new restaurant that does serve breakfast AND espresso!!

Weekend Escape

Reviewed on 2017-06-20 by Unknown of Cranberry Township, PA United States
Updated on 2017-06-20
Review of stay from 2017-06-16 to 2017-06-18
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
Rental property was in good shape and had the essentials we needed for the weekend! We loved the beach and pool access, great weekend!

ON the beach!

Reviewed on 2015-01-18 by Unknown of Asheville, NC United States
Updated on 2015-01-18
Review of stay from 2014-12-26 to 2015-01-02
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
I have stayed in the Sea Cabins property several times and this unit was one of the best.
Thanks!

Spring Break 2015

Reviewed on 2015-04-04 by Jill F. of Jonesborough, TN United States
Updated on 2015-04-04
Review of stay from 2015-03-30 to 2015-04-02
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
The Cabin was in great shape. I loved the fact that it had it's personal WiFi access.

Week in JULY 2015 at SEA CABINS #227

Reviewed on 2015-07-27 by Unknown of Orangeburg, SC United States of America
Updated on 2015-07-27
Review of stay from 2015-07-18 to 2015-07-25
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
it was a lovely week; the rental unit had a few issues- not major: the WiFi did not work the entire week- instructions given in booklet did not work for phones or PC's; there was a GFCI breaker tripped [behind the stove] which controlled the receptacle for coffee pot and blender we found the tripped breaker long about Thursday; the sofabed has some issues closing and opening

Spoleto visit to the Sea Cabins

Reviewed on 2015-06-17 by Sandra B. of Greenville, SC United States
Updated on 2015-06-17
Review of stay from 2015-05-24 to 2015-05-31
Overall satisfaction
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
Mostly good. The bed needs a firmer mattress and the chair outside is not comfortable. The sofa in the living area also is droopy. Otherwise it was fine.

Great location

Reviewed on 2015-05-18 by Michelle G. of West Columbia, SC United States of America
Updated on 2015-06-04
Review of stay from 2015-05-09 to 2015-05-16
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
Property very nice and condo acceptable. Condo a little dated. Sliding door very difficult to open and had to call maintenance twice to get screen door to slide. Sleeper sofa very uncomfortable. I know most are, but this was the worst. Nice TV and DVD. Love the porch and high table and chairs.
Manager response on 2015-06-04 - Response from Island Realty
I would like to thank you for taking the time to share your experience at Sea Cabin 227. I have reviewed all your feedback in detail and have also passed it on to the appropriate parties, so they to can better understand the need for updating their unit. It is always Island Realty's goal to provide guests with quality accommodations and superb service. We value your feedback as it lets us know the areas were we need to improve, so we can provide an even better vacation experience. Once again, thank you so very much for taking the time to share your experience with us and we hope to see you again soon!

Unit need attention and updates

Reviewed on 2015-06-08 by Unknown of Louisville, KY United States
Updated on 2015-06-08
Review of stay from 2015-05-31 to 2015-06-05
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
This property has a great location, is easily accessible to the beach. The unit however could use some attention. Inadequate towels (too small and not enough). Blinds and curtain in bedroom broken. Only one lamp in the unit and none in the bedroom. The kitchen set up is awkward. The couch is saggy with no support ( to sit on much less to sleep ). Rug on balcony is yucky. We enjoyed our visit but would look for a more updated unit if we come back. Love the beach and location-great restaurants on Sullivans Island.

Overall good

Reviewed on 2015-09-21 by Roseanna K. of Gray, TN United States
Updated on 2015-10-01
Review of stay from 2015-08-28 to 2015-09-04
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
Overall good except bed isn't comfortable and very bright in bedroom no matter the hour. Sun blocking curtains should be installed. Otherwise great experience and awesome location!
Manager response on 2015-10-01 - Response from Island Realty
So glad you enjoyed your location! We appreciate the fact that you took time to send us your feedback. We will take your suggestion to the owner. We look forward to seeing you again for your next vacation!

Recent stay at island reality

Reviewed on 2015-08-30 by Unknown of Lafayette, TN United States
Updated on 2015-09-01
Review of stay from 2015-08-25 to 2015-08-27
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
Wonderful location. Love the family orient with no drinking allowed on public beaches.
Manager response on 2015-09-01 - Response from Island Realty
We appreciate your feedback! Island Realty hopes to see you again next year!

Nice weekend getaway

Reviewed on 2016-03-08 by Unknown of Frederick, MD United States
Updated on 2016-03-08
Review of stay from 2016-03-04 to 2016-03-06
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
The location was great and the beach area wonderful. The property has basic amenities and was clean, although the furnishings were somewhat dated. Did not know before we traveled that it did not have a hair dryer. We came to enjoy Charleston so cleanliness and location were key to our visit. Overall a nice getaway.